Parfemsku kuću osnovao je Lorenzo Villoresi 1990. godine, nakon što je završio studij filozofije i proveo godine putujući, eksperimentirajući, proučavajući sirovine i miksajući parfeme po narudžbi.
Parfemska kuća utjelovljuje svijet bogat šarmom i utjecajima iz različitih zemalja i kultura. Stvaranje parfema uvijek je uključivalo sve aspekte njihove izrade. Proizvodnja se još uvijek obavlja interno i zahtijeva posebnu pozornost na detalje i stalnu potragu za najvišom kvalitetom.
Šesterokutna bočica postala je prepoznatljiv detalj ovih klasičnih, ali modernih kolekcija, predstavljajući diskretan, osobni luksuz. Želja za ljepotom određuje izbor visokokvalitetnih sastojaka parfema i najfinijih, bezvremenskih materijala za pakiranje i dodatke.
Intrinzična vrijednost sirovina stvara nematerijalni identitet Parfemske kuće, sastavljen od emocija, kreativnosti, harmonije, inovativnosti, vizije, autentičnosti i stalne potrage za izvrsnošću.
Parfemi i umjetnički osjećaji su duša parfemske kuće.
Oni predstavljaju identitet i viziju brenda. Svaki parfem je svemir, čarobna alkemija aromatičnih tvari koje se miješaju kako bi probudile emocije, strasti i osjećaje.