Arcadia je marka niche parfema stvorena u UAE, a osnovala ju je Amna Al Habtoor. S ciljem pretvaranja mirisa u sjećanja i oživljavanja sjećanja kroz mirise. To je mjesto gdje sentimentalisti i propovjednici nostalgija borave.
Arcadia je prazno platno koje čeka ekspresionizam, prazan papir, prebivalište za nekonvencionalno. Ponosni su na bezrezervni pristup, progresivnost i ukorijenjeno iskustvo. Poput opskurnog, upečatljivog glasa i nostalgije, Arcadia ima za cilj razviti neponovljiva iskustva kroz svoje proizvode. Vjeruju i predviđaju prepoznatljivost brenda zbog njegovog naprednog i progresivnog stava na tržištu mirisa.
Amna je diplomirala strategiju i dizajn. Pridružila se svom obiteljskom poslu kao izvršna direktorica marketinga i komunikacija u Al Habtoor Motorsu, snažno uključen u neke od najluksuznijih kampanja tvrtke, uključujući one s Bugattijem, Bentleyem i McLarenom.
Preusmjeravajući svoje ambicije, Amna je 2014. osnovala Mash Concept. Istražujući jednu od svojih prvih strasti, parfem, Amna je iskoristila priliku da ispuni svoj životni san o niche parfumeriji. Pred kraj svog plana da pokrene parfumeriju, Amnu je privukla ideja o liniji mirisa usmjerenoj na umjetnost nostalgije.
Ubrzo je Arcadia živnula. Brand koji je ponovno razvio kulturu mirisa na Bliskom istoku, na suvremen i iskustven način. Arcadia obuhvaća ideju koja stoji iza prisjećanja i stvaranja uspomena kroz umjetnost mirisa.