Politika reklamacija
Reklamacije
Dragi kupci, ukoliko želite uložiti reklamaciju u vezi sa isporučenim paketom i proizvodima, budite slobodni kontaktirati nas. Nastojimo sve eventualne nedostatke riješiti bez odlaganja i u Vašu korist. U zajedničkom je interesu da odgovorimo na sva Vaša pitanja u najkraćem mogućem roku, tako da rješavanje Vašeg problema ne traje duže od predviđenog.
Stojimo Vam na raspolaganju u svakom trenutku.
Što je reklamacija i koji su razlozi za ulaganje reklamacije
Reklamacija je zakonom regulirani postupak rješavanja prigovora kupca zbog nedostataka na isporučenom proizvodu. Ukoliko na proizvodu koji ste naručili i preuzeli postoji neki proizvodno tehnološki nedostatak (npr.neispravna aparatura za raspršivanje parfema) ili skrivena mana (npr. izmijenjena kemijska svojstva proizvoda) i kada Vam taj nedostatak otežava ili onemogućava upotrebu proizvoda na uobičajeni način, imate pravo podnijeti reklamaciju Belodore u cilju otklanjanja ovog nedostatka. Ako neprikladnost nastane u roku od godine dana od dana preuzimanja, pretpostavlja se da je neprikladnost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa vrstom provoda i prirodom određene neprikladnosti ili ukoliko prodavač dokaže suprotno. Razlog za reklamaciju može biti i neprikladnost isporučenog i naručenog proizvoda.
Što se ne smatra razlogom za ulaganje reklamacije
Nedostatak na proizvodu koji je nastao nakon preuzimanja, kao posljedica Vaše radnje ili slučaja, odnosno rizik slučajne propasti ili oštećenja proizvoda poslije trenutka kada je proizvod predan potrošaču ili trećoj osobi koju je odredio potrošač, snosi potrošač, te ovo nije razlog za ulaganje reklamacije.
Ukoliko je nedostatak neznatan, odnosno ukoliko na preuzetom proizvodu postoji nedostatak, ali ne utječe na upotrebljivost proizvoda na uobičajeni način, Vaša reklamacija neće biti ispravna. U vezi postojanosti, mirisne note i intenziteta parfemskih proizvoda, a imajući u vidu osobnost online kupnje, preporučamo Vam da, prije kupnje nekog od parfemskih proizvoda, taj proizvod isprobate u nekoj od naših prodavaonica. Najsigurniji način da napravite pravi odabir parfemskog proizvoda je da tester proizvoda nanesete na kožu i utvrdite kako će se manifestirati u kontaktu s Vašom kožom u određenom vremenskom periodu. Postojanost, mirisna nota i intenzitet mirisa u najvećoj mjeri zavisi od interakcije parfemske formule s osobnostima Vaše kože i individualna je. Ukoliko se tester proizvoda koji je dostupan u našim prodavaonicama i sam proizvod ne razlikuju na neutralnoj podlozi („bloter“) Vaša reklamacija će biti odbijena kao neosnovana. Ukoliko je proizvod ispravan: Potrošač može uložiti reklamaciju na proizvod koji funkcionira u skladu sa svojom redovnom namjenom i u svemu ugovorenom, ali će ovakva reklamacija biti odbijena.
Podnošenje reklamacije
Molimo Vas da paket pažljivo pregledate pred dostavljačem odmah po isporuci. Vrlo je važno da sva oštećenja nastala u transportu i vidjliva na pakiranju odmah prijavite dostavljaču koji Vam dostavi robu. Preuzimamo odgovornost za nedostatke koje proizvod može imati prilikom isporuke, kao i za nedostatke koji se na proizvodu mogu pojaviti u narednom periodu od godine dana Ne snosimo odgovornost za novonastale nedostatke uslijed neodgovarajuće upotrebe proizvoda - oštećenja nastala neodgovarajućim korištenjem. Kod korištenog proizvoda ne snosimo odgovornost za nedostatke nastale povodom učestalosti upotrebe. U slučaju proizvoda s naznačenim rokom upotrebe snosimo odgovornost za to da će proizvod biti upotrebljiv u navedenom periodu.
Molimo Vas da ne uništavate ili bacate bilo koji proizvod za koji sumnjate da je neispravan prije nego što nas kontaktirate. To može utjecati na podnošenje reklamacije na koju imate pravo.
Ovom prilikom želimo Vas upozoriti na činjenicu da se povećana osjetljivost ili alergijska reakcija na isporučeni proizvod ne mogu smatrati za nedostatak na proizvodu. Slično tome, nedostatak na testeru, gratis proizvodu ili proizvodima koji su besplatni ili koje niste naručili se ne može uzeti na razmatranje prilikom reklamacije.
Slike proizvoda u našem Webshop-u postavljene su radi ilustracije i ne predstavljaju obavezan prikaz karakteristika proizvoda (primjera radi, pakiranje proizvoda može biti različito ukoliko ga proizvođač želi zamjeniti) .
Vaša prava u procesu reklamacije
Nadamo se da ćete uživati u Vašoj narudžbi. Međutim, ukoliko ste primili narudžbu i nakon otvaranja pošiljke ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, zadržavate pravo da se nedostaci uklone zamjenom proizvoda ili kompenzacijom.
Ukoliko bi uklanjanje nedostatka za nas bilo nemoguće ili neodgovarajuće, imate pravo na popust na uplaćeni iznos. U tom slučaju bi proizvod ostao kod Vas, a mi bismo vratili dio uplaćenog iznosa. U slučaju velikih nedostataka, zadržavate pravo raskinuti ugovor o kupnji. U tom slučaju proizvod biste nam poslati natrag, a mi bismo vratili ukupan uplaćeni iznos proizvoda. Troškove koji nastanu po osnovu reklamacije snosi Prodavatelj.
Ugovor možete otkazati ukoliko nas o toj odluci obavijestite pozivom na broj telefona +385-1-6547-533 ili e-poštom: podrska@belodore.hr, ne kasnije od 14 dana od trenutka isporuke.
Podnošenje reklamacije
Prilikom podnošenja reklamacije, proizvod, uz popunjen obrazac za reklamaciju možete poslati na adresu: Ilica 7, Zagreb ili e-mail adresu: podrska@belodore.hr. Obrazac za reklamaciju (Reklamacijski list) možete preuzeti ovdje. U slučaju da popunjavate obrazac bez pomoći naše korisničke podrške, obavezno morate navesti što je nedostatak proizvoda ili na koji se način nedostatak manifestira kao i način na koji želite riješiti Vašu reklamaciju.
Odluka o uloženoj reklamaciji
O obradi reklamacije, primanju, riješavanju ili neprihvatanju reklamacije, bit ćete obaviješteni pismenim putem na Vašu elektronsku poštu. Po potrebi Vas možemo kontaktirati i telefonskim putem.
Odluka o reklamaciji donosi se u najkraćem mogućem roku. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a rok za rješavanje reklamacije od trenutka prijave iste je 15 dana. U suprotnom zadržavate pravo raskida ugovora o kupnji.
Odgovor prodavatelja na reklamaciju potrošača sadrži odluku prihvaća li reklamaciju, izjašnjenje o zahtjevu potrošača i konkretan prijedlog i rok za rješavanje reklamacije. Rok ne može biti duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije,
Ukoliko se ustanovi da je Vaša reklamacija opravdana donijet ćemo odluku kojom se reklamacija usvaja.
Po odobrenoj reklamaciji, u skladu sa zakonskim normama, postupit ćemo na sljedeći način:
Ukoliko je to moguće, otklonit ćemo nedostatak na proizvodu uz Vašu suglasnost, a ukoliko otklanjanje nedostatka nije moguće ili ga ne prihvatite, zamijenit ćemo Vam reklamirani proizvod za isti proizvod bez nedostataka;
Ukoliko iz nekog razloga ne možemo zamijeniti Vaš proizvod, ponudit ćemo Vam drugi proizvod u istoj vrijednosti ili skuplji proizvod uz nadoplatu ili možete tražiti povrat novaca.
Ukoliko Vaša reklamacija nije opravdana, proizvod koji ste reklamirali Vam vraćamo uz odluku.
Belodore se trudi svojim potrošačima izaći u susret usvajajući zahtjeve za reklamaciju kada god je to moguće, čak i kada su one pravno neosnovane u želji da svi naši potrošači budu, prije svega, zadovoljni kupnjom u našem prodajnom lancu. I pored najbolje prakse u reklamacijskom postupku, skrenut ćemo vam pažnju na najčešće razloge zbog kojih Vaša reklamacija ne bi bila valjana i prihvaćena.„Parfem nije postojan“ Prije kupnje bilo kojeg parfemskog proizvoda preporučujemo Vam da tester proizvoda isprobate na svojoj koži u nekom od naših prodajnih mjesta. Tester proizvoda nanesite na kožu i utvrdite kako će se, u određenom vremenskom intervalu, ponašati u kontaktu s osobnostima Vaše kože. Postojanost, mirisna nota i intenzitet mirisa u najvećoj mjeri zavisi od interakcije s osobnostima Vaše kože i individualna je. Ukoliko se tester proizvoda koji ste isprobali prije kupnje i sam proizvod ne razlikuju na neutralnoj podlozi (" bloter") , Vaša reklamacija neće biti uvažena. Ukoliko je nedostatak nastao kao posljedica Vaše radnje, Vaša reklamacija će se smatrati neosnovanom ukoliko je, na primjer, proizvod pao i razbio se ili se oštetio. Individualna reakcija na proizvod ukoliko prije kupnje niste istaknuli posebnu osjetljivost na sastojke, a proizvod je ispravan (obratite posebnu pažnju na deklaraciju proizvoda prije kupnje) neće biti uvažena. Za sva pitanja, dileme i napomene možete se obratiti našim djelatnicima.
NAPOMENA: Molimo Vas da provjerite sve osobne podatke, pravopisne i interpunkcijske znakove, kao i upotrebu velikih i malih slova prilikom popunjavanja Vaše narudžbe, u suprotnom nećemo biti u mogućnosti prihvatiti reklamaciju na osnovu pogrešnog korisničkog unosa.
Evidencija o primljenim reklamacijama
Belodore vodi evidenciju primljenih reklamacija i čuva je najmanje dvije godine od dana podnošenja reklamacija potrošača, a potrošaču, elektronskim putem, potvrđuje prijem reklamacije i izvještava o broju pod kojim je navedena reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u elektronskom obliku i sadrži naročito podatke o podnositelju i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nedosljednosti i zahtjevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primjerenom roku za rješavanje na koji se oglasio potrošač, načinu i datumu rješavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rješavanje reklamacije.
Osoba koja je kod prodavatelja zadužena za upis podataka u evidenciju o primljenim reklamacijama upisuje u ovu evidenciju i obrađuje one podatke o osobnosti podnositelja reklamacije koji su neophodni za ostvarenje svrhe upisa u ovu evidenciju i reklamacije, i to: ime i prezime i kontakt podatke podnositelja. Osoba zadužena za upis podataka u ovu evidenciju prethodno, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti podataka o osobnim podacima, obavještava podnositelja o obradi tih podataka i pribavlja punopravan pristanak za obradu ovih podataka u svrhu reklamacije. Obavještavanje o obradi osobnih podataka i punopravan pristanak za obradu navode se u napomenama u evidenciji o primljenim reklamacijama.
Kontakt za reklamaciju
Na sva pitanja u vezi s postupkom i obradom reklamacije ćemo Vam rado odgovoriti. Upit možete poslati na podrska@belodore.hr ili nas pozvati na broj: +385-1-6547-533.