Informacije o isporuci

Gdje dostavljamo?

 

Našu robu dostavljamo na području cijele Hrvatske . 

 

Isporuka na kućnu adresu

Odabrani proizvodi će Vam biti isporučeni u skladu sa opcijom isporuke, koju ste odabrali tokom postupka narudžbe. Nakon završetka narudžbe na Vašu e-mail adresu će stići potvrda sa detaljima isporuke, koja sadrži broj pošiljke i link za praćenje statusa pošiljke.

 

Paketi će biti dostavljeni na Vašu kućnu adresu pomoću kurirske službe Express one. Rokovi isporuke, koji su navedeni na našoj stranici su informativnog karaktera. Usljed nepredviđenih okolnosti, moguće je zakašnjenje prilikom isporučivanja paketa, stoga Vas molimo za razumjevanje i strpljene dok naručeni proizvodi ne stignu na Vašu kućnu adresu.

 

Praćenje pošiljke

Kada se Vaša narudžba pošalje, dobiti će te obavijest na Vašu e-mail adresu ili broj mobilnog telefona. Molimo Vas da navedete točne informacije prilikom narudžbe. Ukoliko naručujete preko stranice, nakon slanja paketa dobićete e-mail sa linkom i brojem Vaše pošiljke tako da u svakom trenutku možete pratiti njen status i kada je očekivati na kućnoj adresi. 

 

Pravila dostave

Robu pakiramo u roku 24h od obrade narudžba i šaljemo prvog sljedećeg radnog dana kurirskom službom o trošku kupca, u skladu sa tarifama kurirske službe uz jasno definirani trošak prijevoza prilikom naručivanja i posebno definiran trošak kako u narudžbi tako i na fakturi.

 

Troškovi poštarine su 30 (HRK) za redovnu isporuku kurirskom službom.

 

Besplatna poštarina osigurana je za sve narudžbe čiji je iznos veći od 350 kn. 

 

Također, ukoliko ste naručili više proizvoda i oni budu upakirani u nekoliko kutija, plaća se poštarina za samo jedno pakiranje.

 

Za pošiljke koje se plaćaju pouzećem obavezni ste platiti kuriru isključivo iznos koji je određen na papiru te koji potpisujete prilikom preuzimanja Vašeg paketa.

 

Vrijeme dostave

Prilikom naručivanja proizvoda u polje “Komentar” možete navesti vrijeme u kojemu želite da Vam se dostavi paket, a kuririma će biti ostavljena Vaša napomena. Ovisno o stanju na terenu kurirske službe, navedeno vreme može, ali i ne mora biti ispoštovano. Takođe, nismo odgovorni u slučaju da Vas kurir ne kontaktira prilikom isporuke, jer to zavisi isključivo od kurira.

 

Isporuka narudžbe je u roku od dva do pet radnih dana od trenutka naručivanja. Isporuku obavlja kurirska služba Express one radnim danima od 8-17h Za sve narudžbe kreirane petkom i vikendom isporuku možete očekivati u roku od 5 dana.

 

Svaku pošiljku kurir će pokušati isporučiti dva puta. U slučaju da i drugi put niste na adresi koju ste ostavili prilikom naručivanja, pošiljka se vraća nama. Proizvode iz te pošiljke prodavač može prodavati trećim licima, jer se u tom momentu, kupoprodaja smatra raskinutom.

 

Reklamacije na dostavu kurirske službe

Paketi su poslati kurirskom službom Express one.

 

Dragi kupci, molimo Vas da paket pažljivo pregledate pred kurirom odmah po isporuci. Prilikom preuzimanja paketa molimo Vas da u prisustvu kurira vizualno provjerite paket. Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja (neuredni / zgužvani djelovi, nagnječenje i sl.), dužni ste zahtjevati otvaranje paketa u prisustvu kurira. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik kurirske službe radi zapisnik o reklamaciji. Po dostavljanju zapisnika o reklamaciji, kontaktirati će Vas naša služba podrše i dogovoriti sa Vama način riješavanja reklamacije.

 

Ukoliko primjetite oštećenje ili primjetite drugi propust kurirske službe Express one, kontaktirajte Express one na broj telefona: +36 1 8 777 410

 

Budite slobodni pa kontaktirate i nas kako bismo pronašli najbolje riješenje. Nastalu štetu potrebno je prijaviti u roku od 24h, u suprotnom Vaša reklamacija neće biti uvažena. 

 

Ukoliko primjetite bilo koji drugi propust od strane kurirske službe ili nam želite uputiti sugestiju, žalbu ili pohvalu, možete nam se obratiti na podrska@belodore.hr  kako bismo Vam pomogli u riješavanju nastalog problema.

 

Nadamo se da ćete uživati u Vašoj narudžbi!