Parfemska kuća The Different Company istaknula se kao jedan od proizvođača ekskluzivnih i luksuznih parfema i kolonjskih voda na tržištu. Potaknuti znanjem i strašću, kreatori ističu strpljenje kao najvažniji motiv svog jedinstvenog brenda - strpljenje. Koja je tajna uspjeha tvrtke?
The Different Company svojim jedinstvenim parfemima želi pokazati ljepotu života - vrijeme se ne može uhvatiti, već samo živjeti, strastveno i emotivno. Na istom tragu, parfemi iz njihove kolekcije predstavljaju rezultat prirode. Kreatori putuju svijetom u potrazi za najrjeđim i najboljim sastojcima koje priroda može ponuditi kako bi svaki parfem bio izuzetan. U ovoj parfemskoj kući se osluškuje priroda i vjeruje se da svaka tvar ima dušu, zbog čega je važno dati slobodu svakom sastojku kako bi se stvorilo savršenstvo.
U parfemskoj kući The Different Company parfemu se pristupa kao svojevrsnom umjetničkom djelu. Svaka bočica sadrži jedinstven, nježan i lomljiv proizvod. Stvaranje parfema je beskrajno mirisno putovanje. Autori parfema pokušavaju shvatiti bit sreće i nježnosti i pretvoriti je u očaravajući parfem.
Osnivači francuske tvrtke ohrabreni su idejom stvaranja brenda koji će Lukuz pretvoriti u parfumeriju izuzetnih mirisa i pretvoriti ih u pravu umjetnost. Sloboda bez ograničenja i osjećaj iznimnosti duboko su utkani u srž ovog brenda, što mu omogućuje stvaranje rijetkih i luksuznih mirisa. Vizualni identitet u potpunosti prati viziju brenda te su tako nastale elegantne i prepoznatljive boce. Moderno pakiranje omogućuje vam da uvijek imate parfem uz sebe, zbog čega su osmišljene manje kutije.
Sloboda stvaranja veliki je dokaz uspješnosti tvrtke i veliki izazov koji kreatori vješto svladavaju. Kolekciju od 27 parfema potpisuju najugledniji i međunarodno priznati dizajneri parfema.
Luksuz znači biti drugačiji, biti poseban. Brend The Different Company posvećen je stvaranju mirisa bez kompromisa u pogledu iznimnosti sastojaka i njihove kombinacije. Jedinstveni tim umjetnika zaslužuje potražnju za jedinstvenim parfemima u mnogim zemljama svijeta.